Friday, September 30, 2011

Citer Makan : Laksa Sarawak

Salam.

Harini citer makan lagi bley? hehe



LAKSA SARAWAK...eisk..sangat sedap ler..(bg tekak ai ok?)
lebih sedap bila di masak oleh MAK sendiri..alhamdulillah..terima kasih mak ..hehe

mmg niat dah lama nak ajak budak2 opis ni makan laksa sarawak..tapi tak kesampaian sbb tak konfiden nak masak sendiri..haha
kebetulan mak ada kat sini, mak la jadi mangsa..hehe

mungkin ramai yg dah penah rasa..laksa swak ni pakai mihun jer..pastu kuah dia takde la ikan ke ape mcm laksa lain..rempah/perencah nya pon dah siap sedia jual kat kedai..hik3..


~kredit to En Gugel~

ni antara dua jenis yg biasa jual kat swak..
cara masak tak susah..ada kat belakang kertas putih dlm perencah tu..hehe..senang kan?

;)

ok la korang. smbung wat keje. nnti citer citer lagik..


No comments:

Post a Comment