LilySlim Weight charts

Sunday, May 8, 2011

Terima kasih ibu..


 Salam. Ini adalah wajah ibu kesayangan saya yang bernama Jamayah bt Hj Jobeli..yer..dia adalah anak cina yang diangkat oleh keluarga melayu..sbb itu mata nya sangat sepet..hehehe (jangan tanya kenapa mata saya tidak sepet?? mungkin Daniya yg dapat kesepetan itu)

Mak saya adalah sangat suka membebel, sangat suka bergosip ( dats y she dont like gossiping with me, sbb bila dia citer pasal jiran2 or kawan2 dia yg ada unsur2 mengumpat, sy akan dengar saje tanpa respon. jadi dia tidak suka...hahaha ), sangat suka marah anak2 ( atas sebab yg munasabah) sangat bersuara lantang ( diwarisi Daniya ) dan sangat emosional ( especially Drama TV3 dan citer indon ..hehe )

Tapi, walau apa pun..beliau tetap seorang ibu yang terbaekkkkkk..sbb, sanggup jaga anak2 yg dia marah ni smpai jadi manusia, insan yang cemerlang, terbilang dan gemilang. haha. iyer, percaya lah..Semoga cucu yang dijaga beliau pun akan jadi begitu. amin..

Mak, terima kasih yang tak terhingga. kerana mak sudi marah kitorang, sudi jerit2 kitorang dengan suara yg lantang itu, maka anak2 mak telah menjadi insan yang berguna..(dan juga penyanyi yang berbakat besar ..haha)

No words can express how much we love you. Terima kasih yang tak terhingga..Budimu takkan terbalas hingga akhir nyawa..

 Bersama cucu kesayangan yang skang telah mula menjadi protege kepada Puan Jamayah ..hehehe






I love you mom and You Are Always In My Heart......
Daripada anakmu yang ko slalu kata gendut dan muka macam pinggan..hahahha....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


( I'm not so gendut la mak..hehe)





p/s: ucapan ini jugak digunapakai untuk semua IBU, EMAK, MUMMY, UMMI dan BIBU (daniya sorang jer)..HAPPY MOTHER'S DAY.. =)

4 comments:

  1. jasa ibu mmg tiada tandingannya kak

    klik ur nuffnang

    ReplyDelete
  2. Salam BIM! Mis u Muahhss!!

    Makin slim dari dulu laaa sebelum pregnant:)

    ReplyDelete
  3. masreen : haha..mmg sengaja wat camtu..funny entry i mean..hehe

    mia-ina - TQ..nnti sis BW yeh

    TTM : i miss u more..sy mmg hari2 jenguk blog akak kekdahnyer..hahaha..tergelak sorg2 kat opis..sy hangkut skali member sy baca blog tu..hahaha

    ReplyDelete