Thursday, July 2, 2009

Picca - with extra 2kg.hahaha

Salam.

As requested. ada orang dah rindu sangat nak tgk pic ku. haha. aku tau tu, saje nak tgk kadar PENGEMBANGAN aku kan kan kannnn...?? hehe..

pics ni di ambik masa bapak aku datang ke Putrajaya , mid Jun . tak brape hengat tarikh. gmbr pon kureng jelas sbb henpon sapa tah ni tak berkualiti lansung ambik pic.hahaha

jangan kutuk lebey2. skit2 dah la. hehe.

sori eh,posing sama je. baju pon ala2 sama je. hahaha.




3 comments:

  1. Extra 2kg takde nampak pun hehe...

    ReplyDelete
  2. eynda,belum nampak.haha.tu yg takot tu.jangan smpai lupa diri smpai jadik extra 20kg ker..nauzubillahhhh...

    pic2 eyn sume nampak dah sangat kurus tauu..huhu

    ReplyDelete
  3. kaka bim.. maintain je nampak.. btol ckp kak eynda.. !

    kiyutt, comels je..

    ReplyDelete