LilySlim Weight charts

Sunday, May 27, 2012

Picture Dont Lies


Salam

Boleh ke buat Wordless Sunday? hahaha poyo jer
Terjumpa pic2 lama dengan baju yang serupa..
tetapi saiz yang agak berbeza..sikit je la beza..
tapi its a hard work ok..the sweat, the pain..only some of us knows it..
I thought I didnt achieve much..berat pon tak turun sangat ..
but this really give me a positive motivation..to keep on going..
Berusaha lagi ..!!
It will be a long, hard, sweaty, tough and painful journey,
But I know, I am on the right track!






*senyum ai memang sepesen jer la..hahaha teruk btol!

3 comments:

  1. i like the last pix..it's so obvious..good job!

    ReplyDelete
  2. Ugly duckling : tq2..blum kurus..haha..hang byk dah turun..aku masih jugak stuck kat situ..huhu

    tynn : thanx..need to work harder..;)

    ReplyDelete