LilySlim Weight charts

Wednesday, December 18, 2013

..REOPENING..

Salam.

Tiba-tiba, blog aku ni dapat di access semula. setelah setahun lebih.
Sebelum ni, tiap kali aku taip url www.akupundiet.blogspot.com ni  akan redirect ke page lain dan aku tatau kenapa jadik mcm tu.

So bila ada member asik tanya " kenapa tak update blog"
aku jawab " tak dpt masuk la blog aku, redirect plak"
dorang kata "eh, aku bukak ok je"
so aku pon kompius.

Harini aku bukak, dapat pulak mcm biasa.

So, mulai skang aku update kat blog ni je.

www.eksesais.blogspot.com akan di export ke sini senang aku nak maintain satu blog saje.

ok? tak kesah la orang baca ke tak, yang penting senang aku nak rujuk next time aku nak restart as a beginner semula. hahaha (read = pegnen dan menggemuk dan beranak)

No comments:

Post a Comment