Friday, June 26, 2009

IT'S FRIDAY..

Salam semua.

Bestnye dah hari jumaat. Sbb nak balik Seremban. haha. balik smbn pun ske ke ?
penat la skang. everyday i fall asleep at 9pm. sangat la awal. sume cerita kegilaan ku kat AXN dah jarang tengok. slalu tgk ulangan masa weekend je. nasib baik la House ada ulangan every saturday n sunday. hehe .

Berat aku camtu gak. sbb nya aku makan mcm kelaparan giler. everytime balik keje , mesti rasa mcm dah tak makan dari pagi . padahal pagi makan berat , lunch mkn nasik , pkl 530pm dah rasa kebulur. huhu.

Skang aku dinner lagi awal gila dari dulu . Sbb tak masak n makan kat kedai . kalau hubby ambik balik keje , terus gi makan.

bila dah makan awal , pagi esok nyer bangun tido sangat la kelaparan lagi.haha. and the cycle goes on and on .hehe. and when the hell will i loss my weight if i continue that kind of lisfestyle? eheh.sendiri mau ingat la bim.

ok la korang. nak ambik angin luar. sit in this office is like staying in a refrigerator. giler sejuk. mcm nak simpan ayam je.haha

1 comment:

  1. wakakakak.... ayat terakhir tu gelihati siot...
    take care bim ;-)

    ReplyDelete