LilySlim Weight charts

Tuesday, October 27, 2009

GOOD NEWS TO SOME ( AND BAD NEWS TO OTHERS..HEHE)

Sallam..

rindu betul kat korang sume..its been quite sometimes..dah lama btul aku tak online kan. my life is totally out-of-connection. not only internet, even in real life, i dont think i have any REAL friend! what a pathetic life.

few days back..aku sangat la depressed with my life. rasa mcm nak benti keje , nak tinggalkan sume benda , nak balik kuching dan dok umah jer. bleh ke pk camtu ? teruk nye aku kan...ntah la. aku rasa aku mcm tak mampu nak hadapi hidup skang. sangat stressful, sangat beban , persekitaran plak tak supportive ..aku ke yg tak ckup bagus ? or the enviroment really dont support me ? hehe. alasan.

anyway , because i'm very unhappy , my husband try to cheer me up. and guess what he did ?
HE BOUGHT ME A LAPTOP ...ANDDDDDDDDD A BROADBAND !!! YEAHHHHHHHHHHHHH
so that's mean , I'LL HAUNT EVERYONE'S LIFE START FROM TODAY!!! hahahaha. tapi of course la i wont be able to online everytime. i'm so THANKFUL and GRATEFUL sbb laki ku sungguh baik hati dan kesian dengan bini nya yg kehilangan arah ni ..eheheh

THANK YOU SO MUCH ABANG FOR THIS GREAT GIFT ..

sekurang-kurangnya , aku dah dpt balik channel untuk berkongsi masalah dengan kawan2 , sometimes kawan2 online ni lebih memahami berbanding yg depan mata ni ..hehe

tapi kan..bila dah ada laptop n internet , aku mcm dah tatau nak bukak web ape..pelik eh. dah lama sangat ketinggalan zaman...dah terbuang ke zaman batu.hehehe.

nanti korang jangan la bosan plak asik tgk aku hapdet..haha.dulu sebok tanye kenapa aku senyap je..skang , ambik korang. smpai tak larat baca bebelan aku nanti. haha. owh, ni mesti rezki anak ..dia ske ni jadik it-geek. hehe.

nanti kita sambung eh. adakah aku hepi skang ? dah kurang rasa nak benti keje. haha.

salam penuh kasih sayang ;)

1 comment:

  1. hehe..kak bim dah dtg rupanya...selamat maju jaya..hepi2 selalu kak..

    ReplyDelete