Monday, November 2, 2009

EISKKK...GERAMNYERRR!!

Salam.

sangat geram la dengan MAS - Malaysia Airline System. ( tom, ko jangan marah eh, ni bukan nak marah laki ko walaupon dia keje MAS..hehe )

semalam bim bli tiket untuk adik2 bim, 2 orang , rm460.00 pegi balik Kch-KL. mmg la sonok bunyi nyer sbb mcm murah skit berbanding biasa. dan tiket tu untuk time cuti skolah bulan 3 taun depan. huhu.

bila bim dah bayar , dah tolak duit dari maybank2u, tiba2 web mas tu kata "payment error"

bila bim check balik dlm profile bim - no new booking

check dlm maybank - dah tolak rm460.00

bim pon try call no MAS 1300883000 tu - haram , takde org jawab la smpai abis kredit aku

call plak nombor di area KL - haram gak , engange manjang

bim mintak tolong adik gi ofis MAS kat kuching , dekat skit ngan opis dia - system down plak takleh buat ape. yg lagi sakit ati, dorang suh contact maybank dulu, tanye payment dah buat belom. dlm maybank2u tu dah siap SUCCESSFUL lagik status bayaran tu.

geram betul la. bukannya sikit tu (bagi aku yg kurang berwang ni ). niat baik nak bawak adik dtg sini dah jadik dosa plak sbb asik kutuk2 MAS ni.

ni dah kali ke 2 bim beli tiket MAS guna online, tatau la kenapa malang sangat, dua2 kali tu jadik mcm ni. bim ke yg tak pandai.. kalau beli ngan airasia penah gak sangkut camni, tapi tu sbb line internet putus tiba2. sangat penat la nak uruskan benda2 mcm ni. dulu senang la nak ke sana sini, skang ni mana de driver opis nak tolong? gi exam pon naik teksi. huh.

sabar. sabar. nanti kan anak aku jadi pemarah plak. huhu. anak jangan ikut perangai ibu yg ni. hehe.

sapa ade pengalaman camni ? ape lagi korang buat eh ? share skit. thanx

No comments:

Post a Comment