Friday, May 22, 2009

TAG FROM SIS RL

Tgh takde mende nak buat ni , aku jawab je la TAG sis RL nih.hehe. rasanya ada org lain dah penah tag sebelum ni . sori yer..kira aku jawab skali la utk korang.

The Rules are simple.
1. Use Google Image to search the answers to the questions below.
2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
3. After that tag 12 people.

Q.1 : THE AGE OF YOUR NEXT BIRTHDAY?


Q.2 : PLACE I LIKE TO TRAVEL THE MOST
Q.3 : My Favourite Food?

Ni nasik ayam penyet tauuu...sedappp..tapi nak yg kat kuching jer..ehehe
Q.4 : NICKNAME THAT I HAVE ?




Q.5 : MY FAV COLOR? - purple..kalau korang takleh nak agak la ni kaler ape..ehehe




Q.6 : THE CITY I LIVE NOW?


Q.7 : THE PLACE I WAS BORN?



Q.8 : MY COLLEGE MAJOR

Q.9 : MY BAD HABIT?- melantak.haha


Q.10 : MY HOBBY? - melantak gak.haha.camno tu?hobi ngan bad habit.eisk.










Q.11 : MY WISH ?











Aku tatau la nak tag sape. rasanya sume org dah penah buat tag ni.aku je tertinggal ketapi.hehe











No comments:

Post a Comment