LilySlim Weight charts

Friday, January 1, 2010

Selamat Tahun Baru 2010

Salam.

sepatutnya semalam nak wat entry ni,tapi tertido awal.hehe.sedar2 dah kol 4am.eisk3..
semenjak dua menjak ni pkul 8-9pm da ngantuk. tahan ngntuk pon kalau ada citer best jer..kalau tak,mmg takleh tahan

selamat tahun baru di ucapkan kepada semua kawan2. semoga tahun ni akan membawa lebih rezki untuk kita semua. semoga dipermudahkan perjalanan hidup kita dan semoga tahun ni kita akan jadi lebih baik dari sebelumnya.

bim bersyukur sangat sbb tahun 2009 adalah tahun rezki bagi bim. rezki dpt naik pangkat, rezki dpt turun berat badan smpai 10kg, rezki dpt byr downpayment avanza untuk family kat kuching dan yg paling penting, rezki dpt pregnant..itu rezki yg paling besar dlm hidup bim ..
semoga tahun ni, akan di kurniakan kehidupan yang lebih baik , anak yg soleh / solehah , dan moga dpt jadi ibu n isteri yg baik , serta jadi pekerja cemerlang.

bim tak buat list azam baru taun ni. tapi salah satu target bim, mesti kurangkan kes-kes AP59 yg bim uruskan sekarang. bim nak biarla kehadiran bim di tmpt kerja skang akan mendatangkan perubahan. dan yg lebih penting, moga bim dpt mendidik anak bim dengan baik. hehe.

taun ni jugak akan mula balik cabaran menguruskan badan bagi bim. sbb dah naik almost 13kg.hehe.selamber jer naik banyak tu. nak turun banyak punya susah ..good luck to me!

ok la..lapa ni ..hubby ni tido plak..tadi kata nak kuar makan..huhu

1 comment:

  1. selamat tahun baru kak bim...moa tercapai hendaknya hasrat hati akak ye

    ReplyDelete