Monday, October 3, 2011

Citer Airasia : Mungkinkah aku antara penyumbang utama??

Salam..

Tadi bli tiket utk adik . 
masa godek2 Manage My Bookings..punya la panjang senarai completed flight..hehe..

Adakah aku penyumbang utama Dato' Anthony Francis Fernandes a.k.a Tony Fernandes ni jadi kaya raya? hahaha

yang abis duit, akuuuu jugakkkk..

tapi nak wat camne? bukannya bleh naik bas pon dari Kuching ke KL kan?


 ni yang dah setellll...terbanggggg bersama duit ..


ni plak yang on the way nak terbang..tapi duit dah terbang duluuuuu!!!


Walau apa pun, orang merantau mcm aku ni sangat bersyukur sbb ada AIrasia nih..
walau org ckp mcm mana skali pun pasal AA, sekurang2 nya ada alternatif selain naik MAS..

sebab harga tiket MAS selalunya adalah 3-4 kali ganda dr AA..

Contoh :
KL- Labuan : 
RM700 (MAS)  
RM188 (AA)

giler tak jauh beza harga nih?

kalau mampu takpe beb..kalau tak mampu, pandai2 la ek..dah sahih2 KL nak ke Labuan takde bas express dek non..hehe..bistu nak berenang?? mintak dulu sponsor dari kerajaan Malaysia, atas alasan menaikkan nama negara..yerrr..hehe


No comments:

Post a Comment