Wednesday, April 15, 2009

UNWELL

Salam.

Since dpt berita pasal naik pangkat semalam..tatau kenapa eh i have some kind of chest pain.huhuh. rasa sesak ah dada aku ni. adakah kerana aku menahan kesedihan sangat ?

rasa mcm susah nak napas pun ade..aku kene betul2 tarik napas , baru ok skit rasa. very the pelik la..rasa mcm anxiety attack pon ada ..ermmm.bukan dada je sakit , badan2 semua sakit, rasa nak demam pon ade..

agaknye sebab nervous sangat nak berubah segalanya eh ..

perubahan adalah sesuatu yg baik. bergantung pada kita sendiri yg nak jadikan nya positif atau negatif. aku yakin aku boleh hadapi semua ni . aku yakin aku boleh sesuaikan diri di tempat baru. aku yakin , aku adalah seorang LEO yg ditakdirkan sebagai seorang ketua. hehe. poyo tak ayat aku ni ? tapi biasanya aku takde masalah nak jadi ketua geng samseng.hahaha. harusla kat jabatan baru aku nanti aku jadi ketua samseng kan..muaahahahha. biasanya kalau gi kursus seminggu pon aku mesti ade pengikut aku sendiri..hehe . (eisk,mmg poyo giler ayat aku ni.ampon eh.hehe )

Slalunye aku memotivasi orang je. kali ni kene betul2 motivasi kan diri aku supaya aku betul2 bersedia utk segala perkara akan datang . Bila aku pikir2 kan, kenapa la nak risau sangat. Hidup kita ni bukan lama pun. ambik peluang utk belajar sebaik mungkin. kalau kita buat silap,apa sangat la yg akan berlaku . paling teruk pon...errr...ape eh ..kene buang keje ke?hehe

aku bersyukur dikurniakan Allah akal fikiran yg cergas dan agak pintar (ehem ) hehe..
cepat belajar..senang mengingat ..alhamdulillah..

belajar la dari kesilapan. sbb byk buat kesilapan la aku jadi mahir dlm kerja skang . (ecececece..angkat bakul ) tapi bukan belajar dari kesilapan sendiri , blajar dari kesilapan orang lain. ambik iktibar.

Aku sangat berharap segala usaha aku selama ni , diet n eksesais ni takkan sia2. Aku dah hampir2 nak mencapai target ni ..jangan la kantoi lak kat hujung2 jalan ni ..

Kalau la lepas ni aku tak dpt update blog..korang jangan lupakan aku k ? aku mesti sentiasa ingat kat korang punyer..ehehe..

take Care.

3 comments: