LilySlim Weight charts

Thursday, February 12, 2009

MY LOVELY FRIEND MAIRA N RYANNAZ..=)

Akhirnya ..dah petang baru dpt login blog ni ..kenapa eh ?? NAZ, adakah kau telah mendaulatkan akuu????hahahaha

ok la..the story. Hari selasa lepas gi bawak adik ku ngan anak2 buah ku jalan2 kat Putrajaya, ambik gambar jer.hehehe. So kebetulan dah sampai sana, ajak Humaira_maira jumpa. Maira ni member bim kat forum diet. kebetulan plak maira ni seopis ngan Ryannaz , iaitu member bim jugak, sama ahli kelab diet ..hehe. so kitorang pon jumpa la eye to eye for the 1st time. Waaa..seronok bangat dpt jumpa walaupn sekejap jer...

Seriously , i dont think they both have any problem with their body . dah nampak OK sangat2 , esp maira yg tinggi menjulang tu with her slim body. NAZ plak tak nampak sangat body nye sbb baju nya sume dah besar2, dah mcm baju pinjam ..ehehe. tapi naz ni jauh la lebih kecik dari aku nih. pastu naz ni PEMALU la sangat .wahahaha..sorry naz..aku ni ske gelak kan org la kan.Maira plak sopan santun lemah lembut je berckp ..boleh ke maira nak kawan ngan bim yg kasar dan ganas nih??ehehehe. boleh jer. kan maira kan??? walaupon naz tu pemalu masa tu,aku rasa naz ni sbnrnyer ade karakter macam aku jugak lebih kurang, kita tunggu bila jumpa 2nd time.hehe

Aper2 pun , thank you so much luangkan masa jumpa bim. aku ni dah macam menteri la, siap buat appt nak jumpa orang.wakakaka. rasa mcm orang penting je aku ni .hehehe..di tgh2 panas2 tu kitorang sempat gak snap few picca..pic kitorang bertiga ni di ambik oleh anak buah aku iaitu si Anel yg sebok interframe gmbr2 kitorang. pandai kan dia ambik gambar guna henpon aku?


maira , bim n ryannaz..kitorang mmg cun ..terima kasih atas pujian sume..hahahahahah




tgk muka anel tu ..kerut2..dia tak ske gambr kat sini ..panas..panas..
pic ni membuktikan , aku sungguh kemetot ..hahaha



naz...sib baik ko tak brape nak tinggi mcm maira tu ..kurang rasa rendah diri ku ..hahaha


2 comments:

  1. bim,you memang cun gilos..pakai wana hitam yg menawan...mesti best ek dpt jumpa rakan blogger..

    ReplyDelete
  2. YAZEEMA..bim tak cun,u yg cun ok??hehe..mmg la best jumpa member2 yg sm2 kepo dlm forum.hehe.sbb pkai warna hitam tu kot yg macam perasan kurus skit.waakakaka

    ReplyDelete