LilySlim Weight charts

Monday, February 2, 2009

XTVT Hari Sabtu yg Sungguh Menyelerakannn...

Hari sabtu plak gi jln2 ngan hubby ..mcm biasa..takde tmpt lain nak jalan la kat seremban ni ..Jusco S2 ( again..haha) ..

Masuk2 je terus nampak Big Apple Donuts & Coffee..baru pas borak2 dlm porem pasal donut nya yg sedap tu ..ehehe..mmg tingin nak bli ..tapi blom kesampaian..lalu je la..sbb tujuan asal ke jusco ni adalah nak makan tghari ..iaitu nk mkn nasik la ..lapar..huhu


jdi kitorang gi foodcourt nye..slalu aku order nasik goreng tomyam in wok yg sangat sedap dan pedas tu ..tapi arini mcm nak mkn mende lain ..blackpepper chicken claypot..




ni ha muka aku nak makan..aritu laki aku order ni sedap ..aku mkn rasa mcm tak best plak ..last2 tak abes..huhu


dah tak larat nak abiskan..byk giler lagik ..tp aym ade 3 ketul kecik je ye..tulang2 plak tu..huwaaaa...




ni laki aku nye makanan..tamak tak tamak la..nasik ayam tapi ade 2 jenis ayam..blackpepper n yg merah tu ade rasa manis2.. RM 8+ okkkk...hehehe.tak la sedap sangat pon..




ni muka laki ku yg khusyuk nak mam ni ..aku ckp je nak ambik gmbr dia buat mcm2 muka laa..saje jer..
lepas makan2 kat foodcourt kitorang pusing2 jusco tu brape puluh kali tah ..rembat baju tshirt rm10 selai dua..ade sale tak abis2 la jusco nih..pastu laki aku sebok carik dvd Samurai X plak ..haiyaa..
Bila nak balik tu laki aku ckp " nak bli tak big apple tu??" mesti la nakkkkkkk...ehehe


tada..akhirnya berjaya gak bli sekotak yg ada 6 bijik donut..huhu






ni la rupa hasil tangkapan ku ..waaaa..meriahnyer..ade almond,alien,go nut,chocoring,pinat bater ngan ape tah yg last tu..aku paling ske yg tu la..sedap giler..siap ade mcm krim2 dlm nyer..huhu..owh dah jumpa..namanya Marble Duke..yummmyyyyy....




To make sure I dont overeat ( haha..ye lah tu ) ..so i cut a bit of every single flavor..just for the taste of my tounge..tapi bila digabungkan setiap potion tu ..bleh jadi sama saiz sebijik donut..hehe. Tapi aku mmg ske sangat si Marble Duke tu sehinggakan aku ngap lagi skali lps tu ..hehe..
Sib baik kejap pastu adik ku balik dr kerja dan terus melahap donut tu hingga tinggal kotak jer..so selamat la aku dari kedosaan yg amat serius..ehehe..
Sekian cerita makan2 di hari sabtu ..






1 comment: