Tuesday, February 17, 2009

PICCA FROM FAMILY DAY ..

Salam sume..seperti yg telah ku kepoci kan seblum ni ..ehehe last weekend family day kelab keluarga jabatan kitorang ..Glory Beach Resort , Port Dickson 14-15 Februari 2009.

Aku nak upload video karaoke sbnrnyer ..tapi asik hang je dr tadi kenapa tah ..tak bagi la tu sora katak ku di dgr korang ..haha

ok la..ni few picca utk cuci mata ..aku mcm biasa la byk gmbr perasan kurus ..wakakka..


ni la family kitorang ..ada la 100+ orang yg datang walaupon staff kitorang 40 org jer..ehehe..so mmg rasa mcm meriah giler la..




aku posing tepi kolam je la..berenang tak reti ..hehe


kebetulan plak ada sambutan valentine kat GBR tu ..waa..tompang bergambar je aa..haha



ni konon2 aku kecik la..sbb ambik pic apartment kat blkg tu ..hehe




baru pas berendam ..laki aku ckp "apsal kulit nampak putih sangat?" pucat beb ..heheh




pic ngan bini staf kitorang ..comel sangat dia ni ..anak nye tersepit kat tgh2..ehhe





ni gmbr kitorang berendam dlm kolam ( bahagian KANAK2 yer..hahah) sbb tak pakai baju renang takleh gi kawasan dewasa..tiga2 ketul ni tak reti berenang ..poyo..hehe
aku,kawan adik aku(fini) ngan adik aku ( comot)


adik aku nak ambik gmbr graffiti RAZOR tu ..tudung aku kelepek plak ..huh


ni smpat posing lagik sblum sukaneka..waaa..wa perasa slim beb pic ni ..haha..




ni kat balkoni la..sblum gi karaoke..aper2 la ..



ni pic favorite..bila kene peluk tu nampak mcm kurus plakkk..muahaha..









1 comment:

  1. slimnya akak! tahniah! i need to lose 10kg. tapi tak serajin akak la. malas nak exercise

    ReplyDelete