Wednesday, February 11, 2009

WELCOME ME BACK !!

Salam sumerrr!!!! I'M back ..! ceh ..mcm ape jer ..

arini tak sempat nak hapdet anything ..so nak tepek few pics semasa cuti2 buang duit bersama adik ku dan anak2 buah ku ...
ni kat putrajaya..muka kerut2 sbb panas ..haha..

anak2 buah ku ..yg kecik rafie..yg besar anel ..anel ni ske la buat muka camtu ..


ske dia dpt naik menatang ni ..hahaha

anel,mak nye aka adik aku la ngan rafie depan terminal 1..hehe...tgk muka anel ..asik kerut2 jer..



wawa yg comel ( aku la tu..hahah) ngan anak2 buah nye yg lagiii comel ..


rafie ngan bear yg kitorang kidnap sekejap bawak jln2..pastu letak balik kat tmpt nye..tak beli pon..hahahah



picca kat PD..dari kiri Budin(laki adik aku) , Lau ( adik aku ) , bimbim(aku ) ngan amin ( laki aku )hehehe..eeee..aku perasan mcm aku kurus skit la dari adik aku ..hahaha..kurenggg



gmbr poyo adik aku ngan laki nya kat putrajaya..lawa giler aa pic ni ..sayang laki aku takde plak ..kalu tak bleh kitorang posing camni gak ..hahaha


me and anel ..anel posing boring ..ehehe








ni konon2 picca ala2 perasan kurus la ..hahaha..









No comments:

Post a Comment