LilySlim Weight charts

Wednesday, February 4, 2009

PENGUMUMAN PENTING..HAHAHA

Macam la penting sangat ..tapi agak penting la supaya org tak pk aku kene kidnap ke ape ke..hehe..

Mulai esok ( 05.02.2009 ) sehingga selasa depan ( 10.02.2009 ) aku akan bercuti dari internet dan berblogging dan ber forum kerana family ku iaitu adikku dan anak2 buah ku akan dtg ke sini utk berpoya2 dan mengabiskan duit aku .hahaha. jadi tak dapek la nk hapdet aper2.

Sepanjang ketiadaan aku ni ..korang jaga diri baik2 yer..make sure diet n eksesais mcm biasa ( aku terpaksa la menjaga diri dengan lebih baik ...kerana dugaan nya mesti la maha hebat ..hehe). I'm gonna miss all of u ..take care yer.. oh btw..thanx a lot to vogue and maira kasik award friendship tu eh ..tak sempat lagik nak menepek nak bg sapa nih..ehehe..

Ni la gmbr anak2 buah kesayangan ku itu ..mak nya ? korang tengok la pic nya kemudian sbb adik ku ni very the vogue okeyyy..slim melim kurus tinggi ..haiya ..aku gak yg kemetot..


ni nama dia Mohd Irfan Hassan @ Arnold. kenapa arnod? aku pon tatau kenapa.mak dia mmg mereng panggil anak nama camtu.hahaha. HENSEM kan? huh. belum tgk live. hehe




ni plak adik kepada si Arnold tu. nama nya Mohd Rafie Hassan @ Kojek. kenapa kojek? sbb botak- kata bapak aku yg bagi nama tu. hehe. umo baru 6 bulan , berat 10kg ye tuan2 dan puan2.hebat tak hebat. badan besar , tapi cengeng. skit2 nangis..hehe





No comments:

Post a Comment