Monday, February 2, 2009

Maxi...Maxi..Maximum ..haha

Salam suma. arini aku mcm nak demam la ..so aku nak wat entry pendek2 je. padahal aku dah plan nak taip panjang2 dari jumaat lepas lagik.huhu..

Semalam jln2 ngan adikku kat tesco..luar tesco tu ade mcm kedai thai ..teringin sngat nak bli maxi dress dr dulu lagi ..tapi takot kalau pakai mcm pmpn pegnen plak ..haha..lagipun slalu tanye harga mesti rm70+..huhu..

Masa jln2 terbekenan la kat selai ni ..haaiya ..kaler biru hijau camtu ..syantik lerr..tapi bila aku pakai tak cantik plaaakkkkk...baru plan nk pakai masa nak gi langkawi nanti ..huhu
aku buat tygn bergmbr je la kat korang ni ..jgn muntah suda yer..hehe..burok benor rupanya ..


aku ske aa corak ni ..tapi syg la bdn empunya nya tak brape nak lawa..hehe


ni konon nak tunjuk curve ke ape nih?hahaha

pandangan tepi ..hehe..burokss..


2 comments:

  1. comelnyer..bha pon teringin nk beli maxi..nk juge...huhu...xper2..nnt k.bim exercise byk2 lg,mesti cun lg ah biler pki...huhu..tu ptt nasihat tok diri sendiri..

    ReplyDelete
  2. ngeh2..saje je bli ni konon2 motivasi la kan..haha..thanx bha for the spirit

    ReplyDelete