LilySlim Weight charts

Monday, December 22, 2008

Aku Yang Dulu ..

Ni pic masa kursus..ermm..masa ni dah nampak dah ketembaman ku itu..baju pon ala2 muat2 sajer..berat masa ni 75+ kot..


Pic ni masa ada majlis ape tah ..pakai baju kurung pon nampak "semangat waja"hahaha..muka pon booolllaatttt sajer...


Pic ni betul2 memeranjatkan aku ..member aku ambik gmbr candid nih..
sungguh tak sangka aku telah menjadi sebesar ni dlm ms bbrp taun jer..Astaghfirullahala'zim..
ntah brape la berat masa ni ek ..tak penah sebok nak timbang masa ni ..tak concern pon about myself..ermmm...

Semoga gmbr2 ni hanya akan jadi TAULADAN dan SEMPADAN untuk diri aku dan sesiapa saja yg sudi ambik teladan ..
kalau kita tak berusaha berubah , sampai bila pon akan ttp begitu ..takde sape dpt tolong diri kita melainkan diri kita sendiri ..


No comments:

Post a Comment