Tuesday, December 30, 2008

SALAM MAAL HIJRAH..

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

Selamat Tahun Baru untuk semua yg beragama Islam ..dan Al Fatihah untuk YDP N.Sembilan Almarhum Tuanku Ja'afar yg telah mangkat pada 27/12/2008..Al-Fatihah ...
Cuti dari 27-29/12/08 mmg agak mencabar bg aku yg kuat makan ni ..ehehe..dah la agak keboringan..dalam kepala otak asik nak melantak jer..dah abis segala buah dlm fridge tu aku telan,masih lapa lagi tu ..ermm..last2 aku buat kek ..hahaha..sbb darjah keboringan yg tinggi ..

mmg sedap giler aa kek alien ni..(kek ni sukati aku letak nama je sbb ikut suka aku nak letak ape dlm ni..hahaha..)
masa aku tgh semangat nak buat kek tu,ade ke patot aku leh terlepas pandang yg tepung gandum kat umah aku dah abis..
jadi atas sbb aku ni genius,jadi aku pon guna biskut marie,di blend ngan oat,pastu ade muesli(oat+kacang+ape lagi tah)..dan segala jenis benda kat umah aku yg ade unsur2 oat dan tepung..hehe
pastu tabur lak skit chopped nut atas tu ..fulamakk..sedap bangat ..hehe..kek ni NO SUGAR at all ok? sbb biskut marie n muesli yg aku cmpur tu dah manis ..best2...hehe




No comments:

Post a Comment