Wednesday, December 31, 2008

BAYANG-BAYANG ..





Korang penah tak memerhati kan bayang2 korang sendirik ? hehe..ker korang ni sume insan normal , tidak seperti aku yg kegilaan ..?hahaha

Aku dari dulu slalu tgk diri sendiri dlm reflection cermin yg aku lalu memane..ataupon byg2 sendiri bila aku berjalan2..dulu aku slalu rasa"lahai..menyampahnye tgk byg2 tu..gemok betol" segala jenis lemak dah bonjolan kurang enak akan jelas kelihatan ..hehe..

Masa ni la baru nak insaf.."aku mmg kene berubah " tapi lepas tu aku gi melantak nasik lemak ayam sampai abis sepinggan ..dengan air teh ais..ehehehe..

tadi aku tiba2 rasa mcm bayang2 aku dah berubah ..hahaha..jadi aku dengan merengnye snap gmbr byg2 ku yg mcm slim n slender ( walaupon itu hanya bayang2 ) yg penting,takde la aku sendirik rasa menyampah ngan bayang2ku sendirik ..=P~
p/s : gue pakai baju blouse yg agak labuh ya..tu pasal mcm jubah je rupa nya..dan suda longgar,enggak ketet lagi mcm dulu ..hehe







No comments:

Post a Comment