Tuesday, December 30, 2008

DI PETANG YG HENING INI ..HEHEHEHE

Sempena Maal Hijrah semalam kan..jadi arini aku baik skitla..pakai jubah gi keje..ehehe..
Jubah ni sbnrnye ade kakak satu opis ni yg bagi ..dia bli nak pakai masa pegnen,tapi dia kurang tinggi plak,jadi jubah ni menyapu lantai ..
kebetulan plak dia tau aku sangat gemar la kaler PURPLE..jadi dialog nye lebih kurang camnih:-


kakak pegnen : bim ( bukan nama sebenar..haha) , akak ada beli jubah ni ha..tapi labuh sgt..ko nak tak?
bim bim : nak nak ....kaler aper?brape hengget ?
kakak pegnen : kaler perpel la..ko kan ske kaler pepel..ehehe..tayah bayar la..akak bagi jer..

bim bim : akak ni biar benar..tayah byr plak ..dah la mesti mahal kan jubah2 nih ..
kakak pegnen : alaa..ko byr ngan kek lapis sarawak pon ok jugakkkkk...ehehehe


begitulah al kesahnyer..tak sangka baju ni sungguh sedap utk dipakai..bukan utk di makan yer..


jadi untuk membuat korang rasa nak muntah ..nahhh..aku persembahkan gaya2 aksi model ku bersama baju jubah pepel kesayangan ku ini..hahaha


( apakah kaitan semua nya dengan DIET? aaa..lu pikir la sendiri...hehe..takde kaitan pon..saje suka2 nak tepek gmbr aku kan..dah blog aku..takkan tepek gmbr orang lain plak ..ehehe )

2 comments:

  1. Cantik Bim pakai jubah ni. Nampak kurus jer.

    ReplyDelete
  2. ERKK..SYA JENGUK RUPANYA..HAHA..TU AA PASAL SYA..SBB PERASAN KURUS TU LA PAKAI ..WAKAKA..ASTAGHFIRULLAH,DAH LARI NIAT ..EHEHE..TAKDE2..

    ReplyDelete