LilySlim Weight charts

Friday, January 16, 2009

AKHIRNYA...

Disebabkan aku tak dpt nak masuk forum kan, jadi aku melalut kat sini je la.aku kan pantang menyenyapkan diri dipetang hari yg indah ini ..hahahha

Pagi tadi , setelah sebulan lebih berat ku tak bergerak dari 63.6 kg dan kemudian pada 05/01/09 berat ku telah naik 64.2g dan terus tak bergerak ..Pagi tadi lepas mandi aku pon timbang pakai timbang cap ayam ..beratku adalah ..jeng jeng jeng

62.0 kg !!! hoyehhhhh

haha..mmg suka gile babeng nye suka..eisk ..mencarut plak ..hehe
sbb dah lama stuck kan timbang tu ..aku takmo naik dah timbang digital yg jahat itu walaupon timbang digital ngan cap ayam ada beza skit ..

walaubagaimanapun , aku tidak la bersuka2 saja lepas tgk no tu..sbb aku kene bekerja keras sehingga hujung januari ni supaya pada 04.02.09 iaitu tarikh appt diet ku , body fat % ku akan di kurangkan dengan sewajarnya ..cewahhh..

nampaknya aku mmg tak period lansung bulan ni ..huhu..sedey betol la..dah check upt pon negatif gak ..byk kali dah check tu ..maybe sbb skang ni rajin sngt eksesais , piyed tgh adjust2 balik ( iyo2 jerk) .

apsal aa porem tu tak dpt masuk ?? dpt jenguk kejap je tadi,nak reply,terus haram dpt masuk lagik ..uhuhuhu...

oh..esok ( sabtu 17.01.09) kelab keluarga opis kitorang ni ade lawan boling...hehe aku sangat tak reti tapi aku tak pedulik , nak main jugak sbb free je kalau ahli kelab.haha.aku dah tak sabar ni nak baling bola tu sbb kan dah slalu angkat dumbell , mesti rasa senang skit berbanding dulu ..sambil2 boring tu leh wat weight training gak kan?haha..kemaruk eksesais sungguh..nanti isnin bleh tepek gmbr ..kalau ade la kan..hehe..

No comments:

Post a Comment