Thursday, January 8, 2009

BAJU KURUNG MAROON...

hehe..ape la tajuk post ni ..layan je la..

ekceli selepas melihat gmbr eynda nye tummy yg kempis tuh..aku pon semangat gak nak tunjuk ..hahaha..inspirasi la kata kan..tapi , aku tak jumpa plak mana aku letak gmbr perut berlipat ku yg dulu ..so kene carik dulu la sampai dapat ..

tapi ni nak share satu pic ..baju kurung..baju ni mak aku tempah guna kain masa hantaran kawin..lepas kawin , kitorang laki bini terus balik semenanjung,so kain tu mak aku tempah guna contoh baju aku yg lama..disbbkan mcm2 benda tailor @ makcik aku tu nak buat, so baju tu baru siap bbrp bulan lepas..hehe..

yg kelakar nyer..masa aku cuba baju tu , tersangattt laaa besar nyer..hahaha..aku citer kat mak aku,dia ckp dia guna contoh baju kurung kuning yg aku slalu pakai dulu ..pastu makcik aku pon tak puas ati , dia ckp takkan la dia salah guna contoh baju org lain plak ..dia pon ckp guna contoh baju kurung kuning..tapi lepas aku tunjuk kat makcik aku "kebesaran" baju tu ..baru la dia ckp "nanti ko balik kuching bawak skali baju tu aku nak ejas.."hehehe..

baru la aku tau ..sebesar itu rupanya aku ..huhuhu...insap..insap..
SAIZ ASAL BAJU KURUNG TU ..BESAR GILER RUPANYA AKU NI DULU ..HAHA


NI SAIZ SELEPAS KU KECIKKAN KONON2 IKUT SAIZ SKANG..






No comments:

Post a Comment