Thursday, January 22, 2009

KEBAYA OH KEBAYA ..



I bought this kebaya for raya last year..konon2 masa tu dah rasa kurus skit. kebaya ni saiz L beli kat Jusco. gmbr di atas ni masa balik kuching on Deepavali ( sbb raya tak dpt cuti ). nampak sangat penuh la badan aku ni ..tk lawa lansung pakai kebaya ni ..huhuh..sendat pon iye jugak ..

Semalam saje try pakai lagi skali ..waa..tak sangka dah longgar..cewaahhh..pic di bawah ni kene pinkan belakang baju tu ..ingat nak pakai arini , tapi arini kene pakai batik plak . lagipun takde tudung yg seswaaiii..korang layan je la gmbr sesi perasan kurus skit nih..hahaha






No comments:

Post a Comment