LilySlim Weight charts

Thursday, March 5, 2009

THE CUTE LIL GIRL ~ CTSUERAYA

Salam semua..

yesterday , I didnt go to work. I'm Just LAZY.hahaha.

I'm Sorry PAK LAH. I still love u anyway ..ehehe

So , i decided to meet one of BFTian Diet Club member - ctsueraya!!!

kenapa aku sanggup naik tren sejam setgh dan jumpa dia ?

Kerana - dia ajak aku karaoke kat RED Box ria ..muahahahahha itu kan kegilaan ku ? seperti yg kalian sedia tau ..hehe..dan dia bleh dpt student price , untuk 3 jam bebbbbb.. giler tak giler???

hehe.. thanx a lot sue..u r such a cute lil girl..ehehe..comei jek sue ni tau ..aku tatau la camne dia jadik tutor..mesti kene ngorat ngan student.hahaha..

ok..ni picca2 yg aku janji nak upload semalam... korang mesti tgh pk sapa aku buli ambik pic ni ? aku buli amoi kat kaunter tu ..hahaha..aku siap suh dia belakang skit..depan skit..muehehe..customer is always right..wat to do ???


me n ctsue ..kitorang mmg comel ..terima kasih sume ..( skrip biasa )




ni la bdk cute tu ..comei kan kan kan..

ni nak tunjuk la konon2 muka kitorng ni ada iras2 gitu ...ahaha



erkk..picca ni lengan besar..silap teknik la..hahaha

ni apahal lak muka serius ni ..penat nyanyi ker




ni saje je ..hahaha..bukan tujuan nak ambik gmbr seksi tu eh ..haha




No comments:

Post a Comment