LilySlim Weight charts

Saturday, March 7, 2009

CUTI YANG PANJANG ..

Salam semua .

Hari ni hari sabtu . kenapa aku dpt online ? sbb aku RAJIN , dtg opis .hehe

tapi bukan sbb nak buat keje - tu sampingan je .

utamanya aku nak beli tiket flight utk bapak aku dan bespren nya dtg sini , berpoya2.

tapi malangnya bespren bapak ku rasa berat hati nak tinggalkan family nya , so dia suh aku bg masa dia pikir dulu. aku harap dia dpt dtg sbb kesian sangat kat pakcik ni , all of his life cuma jaga family and buat everything utk anak2, he never have time for himself. ( kecuali gi minum kopi ngan bapak aku kedai MJ - mak janda ..hehe )

On the other hand, bapak aku sangat banyak masa utk diri sendiri, which is good sbb dia dah byk buang masa untuk anak2 nya ini.hehe. so it's time to RETURN A FAVOUR. walaupun tak ckup apa yg aku buat ni , at least , kalau dia hepi , aku pon lebih hepi lagik.

Sayang la..tiket pegi balik KCH - KL just rm160.00 saja 2 orang tauuu..bila nak dpt harga camtu lagik ..ermmm..kalau rezki dia ..dpt la kan..?

Cuti ni smpai hari isnin. What I'm up to ? NOTHING. Bosan saja. Maybe ahad ni nak gi jalan2 KL. adik aku yg ajak,tapi dia tu mcm boleh dipercayai ka?? nanti tido jak ..tido tido ..

Semalam adik ku komplen2..dia ckp "aku dah gemuk la kak ..baju sume dah sendat " hahahaha
" ko baru sedar diri ka?" " ya lah ..semua org ckp aku dah gemuk"

Sebenarnya , aku tak nampak pun dia dah gemuk. tapi sbb dia small frame , being 50.0kg is like ME being 65kg .hehe. kenapa kitorang ni walaupun adik beradik kandung , tapi frame tak sama ?? adakah benar gosip2 liar yg mengatakan dia anak angkat ??? hahahahaha. Gosip liar tu adik ku yg lain ckp , hehe. kitorang mmg ske mengarut camtu.

Pastu adik ku ckp " kak esok kita main badminton eh..dah gemuk ni "
ni mmg bikin gua panas beb .."oooo..dah gemuk baru sebok nak eksesais..masa ko perasan kurus aku ajak eksesais ko ckp malas la..ngantuk la..penat la..padan muka ko " hehe

Itulah kelebihan orang yg asalnya gemuk , kemudian berjaya skit2 jadik kurus . Sebab org gemuk takkan lupa mcm mana perasaan nya berbaju besar dan sendat dan baju slalu takda saiz. Orang yg kurus , slalu lupa diri . Bila org tegur baru nak perasan. hehe. Semoga aku takkan tergolong dlm golongan tu.

entry ni takde makna pon. aku saje nak taip untuk hiburan blog hopper - especially org2 mcm Tomotosauce yg ske blog hopping nih..hahahha.. suka tak baca ni tom ???heehehe

Aku pon suka blog kamu tom !

No comments:

Post a Comment