Friday, March 27, 2009

I'M GOIN BACK TO KUCHINGGGG!!!!

Salam sume.

harini last la online kot. InsyaAllah start esok , 28.03.2009 hingga 05.04.2009 aku akan berada di Kuching , Sarawak tanahair ku yg tercinta.hahaha

memandangkan payah nak gi cc bagai sbb umah ku agak jauh dr bandar , jadi takde la hapdet sepanjang seminggu ni .

Doakan kitorang selamat pergi dan balik dan semoga segala urusan yang dirancang tu dpt di siapkan secepat mungkin dan dengan lancarnya ok?

Yang tak best nya , kalau dah balik kampung , harusla berat akan naik berkilo2 kan? eheheh. Tapi masakan mak kan mmg irresistable. bukan masakan mak je, masakan makcik2 lagik , pakcik2 pagik ..adoiii ..

Hopefully aku leh control diri dengan baik disamping menikmati makanan yg sedap2 tu.

Korang sume jaga diri bebaik ..I'm gonna miss u all . Take care.

2 comments:

  1. lepas balik dari kucing, jumpa kat sini www.honeybagus.com

    maintain kesihatan !! :)

    ReplyDelete
  2. balik la!!! awat lama sgt ni!!!!!!

    ReplyDelete